Skriv in dig som elev hos Huskvarna Trafikskola!

Att skriva in sig som elev hos oss på Huskvarna Trafikskola är enkelt. Fyll i formuläret på vår inskrivningssida här.

Det kostar ingenting att skriva in sig hos oss.

Anmäl dig till någon av våra kurser!

Om du vill anmäla dig till några av våra kurser gör du det via vår kurskalender. Fyll i formuläret på vår sida med kurskalendern här.

Övriga frågor

Har du övriga frågor eller andra funderingar, vänligen fyll i kontaktformuläret här nedan, så kontaktar vi dig snarast möjligt. Välkommen!

Obs! Maila info@huskvarnatrafikskola.se eller ring 036-13 12 97 om du försökt boka och inte fått svar.

Kontaktformulär

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

Öppettider och information

Linnégatan 23 i Huskvarna:

Kundmottagningen är öppen för besök måndag-torsdag 14.30-17.30, onsdag även 9.00-12.00, övriga tider efter överenskommelse.

Här kan du både köpa våra egna presentkort och använda Shoppingkortet Jönköping. Shoppingkortet kan köpas i automater på Rosengallerian i Huskvarna, på Citygross och Hemköp, Barnarpsgatan och på Smedjegatan 6 (Friskis o Svettis gamla ingång)  i Jönköping.

Kyrkogatan 6 Jönköping

I Jönköping finns vår lärare Björn Hällström hela veckan, Tomas Gotstig och Moa Pettersson vissa dagar i veckan.

Ribbagårdsgränd 1 G i Gränna:

Här har vi introduktionskurs och mopedteoriutbildning.

Huskvarna

Linnégatan 23, 561 32 Huskvarna